منتظر یه فرشته

دفتر دوم

1391/11/29 9:12
نویسنده : محدثه
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حالم اصلا خوب نیست شدیدا حالت تهوع دارم  و دهنم بد مزه است فکر کنم از عوارض ای قرص کلومیفن باشه خیلی داره اذیتم می کنه  هر چی غذا یم خورم سیر نمی شم و مدام ضعف دارم  نمی دونم چه کار کنم  گاهی شوهرم با شوخی می گه نکنه حامله باشی و کلی با هم میخندیم بهش می گم مگه میشه  اخهمن تازه  امروز پری تموم شده اخه چه جوری ممکنه گاهی توی دلم قند اب می شه و می گم  کاش حامله بودم تمام حالت های بارداری رو دارم از سرگیجه و تهوع و ضعف گرفته تا ......

اما میدونم دارم خودم رو گول می زنم  رفتم عوارض این قرص ها رو خوندم  که نوشته بود تهوع و گر گرفتگی  که من الان به دو تای این ها دچار شدم گاهی این قدر گر می گیرم کهمی خوام بسوزم  شوهرم نمی دونه دارم  قرص می خورم اصولا با این کار ها مخالفه اما خب چه میشه کرد من دارم یواشکی می خورم  تازه باید فردا هم یه امپول بزنم  زیر جلدی اما خب چه می شه کرد  کمی می ترسم اخه تا حالا این کار رو نکرده بودم اما چاره ای نیست  خدا کنه خدا این ماه لطفش رو بهم بده و من رو از این انتظار رها کنه البته امید وارم

نمی دونم توکل به خدا  یعنی  می شه یه روز من هم خاطرات بارداری ام رو براتون بنویسم  وحسرت به دل از این دنیا نرم  خدایا تو که مهربون تر از همه ای به من بنده ی ضعیف و ناتوان رحم کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)