منتظر یه فرشته

دفتر شانزدهم

1392/2/23 11:59
نویسنده : محدثه
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عزیز دل مادر خدا می دونه که چه قدر دلم برات تنگ شده  انتظار در آغوش کشیدنت من رو  بی تاب کرده

ان شاءالله سر موقه  که  اومدی دوست دارم حسابی بغلت کنم و ببوسمت  عززززززززززززیزم

طبق حساب خودم الان هفته چهاردهم هستم اما طبق حساب سونو تو 4 روز بزرگتری 

البته خیلی فرقی نمی کنه اما دوست دارم حساب سونو دقیق تر باشه و من تو رو 4 روز زودتر بغل کنم

 مشتاقانه منتظر تکون خوردن هات هستم و خدا خدا  میکنم که زودتر حست کنم  یکمی شکمم بزرگ شده اما  انگار تا حست نکنم باورم نمی شه

هنوز باورم نمی شه مامان جون ازم ناراحت نشی ها الهی من قربونت برم الهی که خادم اسلام و شیعه بشی

   خدایا هر چه شکر گذارت باشم کم است   اما  خدایا ممنونم از این همه مهربانیت

خدایا فرزندم را  به تو می سپارم

 و از  تو صحیح وسالم  می خواهم

 نی نی کوچولو ی من دو روز روضه حضرت زهرا (س) نذر کردم برای امدنت که خدا رو شکر برگزار شد و یک ختم قران به نیت آیت الله خوشوقت که الان  جزء16 هستم

عزیز دلم

مشتاقانه منتظر قدومت هستم  قدم هایی که انشاءالله همیشه برایمان پر از خیر  و برکت باشد

بعضی ها می گویند تو دختری و بعضی دیگر تو را پسر می نامند  برای من مادر که فرقی ندارد تو چه باشی دختر  یا پسر که اگر دختر بودی نامت را فاطمه خواهم گذاشت که با ابهت ترین و زیباترین نام دختر در کل هستی است

و اگر پسر بودی نامت را محمد صادق خواهم نهاد تا شاگرد امام صادق باشی

محمدم

فاطمه جانم

 عزیزترین های وجودم دوستتان دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)