منتظر یه فرشته

دفتر نوزدهم

1392/6/9 18:13
نویسنده : محدثه
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد از مدت ها اومدم

می دونم خیلی دیر به دیر میام و می نویسم اما خب چه کار کنم گاه یاصلا حوصله نوشتن ندارمالان که دارم این روم ینویسم اخر هفته 29 هستم و دو روز دیگه وارد هفته 30 می شم و دیگه روز شمار و هفته شمار ما به یه عدد تک رقمی رسید همیشه می گفتم یعنی می شه من به هفته 30 برسم می بینم که به سلامتی فعلا همه چیز خوبه  البته گاه گاهی یه نگران یهایی وجود داره اما خب چه کارکنم  زمان در گذر است و من کماکان منتظر لحظه شیرین در آوش گرفتن پسر دلبندم هستم  پسری که برای دیدنش دیگه کم کم  داره صبرم لبریز می شه و  وجودم منتظر دیدن روی ماهش هست پسر گلم محمدم  محمد صادق  مامان خوبی عزیزم دلم می خواد هر چی زودتر این  دوره انتظار دو ماهه تموم بشه و من روی گلت رو ببینم عزیز دلم قربون اون تکون خوردن های ارومت برم که با ارامش تموم  خودت رو این ور و اونور می کنی عزیزم  خوبی مامان

 دلم برات یه ذره شده برای اینکه ببوسمت و بوت کنم

توی بغلم بگیرم و سخت فشارت بدم و از ته قلبم و بهت بگم که چه قدر دوستت دارم عزیزم

عزیز دلم میوه دلم نور چشمم که  همه منتظر اومدن تو هستند و هفته شمار من رو با من می شمارن از مامان بزرگات گرفته تا بابا بزرگات و عمه  هات و دایی هات و خاله جونت عزیزم

خیلی دوستت دارم 

برای خاله جونت دعا کن که اون هم طعم شیرین مادر شدن رو بفهمه و خدا این لطف و رحمتش رو شامل اون هم بکنه که حس زیبای مادر شدن رو تجربه کنه شاید بعد از تو یکی از بزرگترین ارزوهام این باشه که بچه ی  خواهرم رو در آغوش بگیرم و بهش بگم که چه قدر برای اومدنش منتظرش بودیم یعنی خدا می شه و این انتظار 10ساله رو پایان بدی و دل اون بندت رو هم شاد کنی خدایا قربون اون مصلحت و حکمتت برم تو فرجی کن و گشایش و دامن همه ی  منتظران را به قدوم یه فرشته کوچیک سبز کن

خدایا به حق و ابروی پنج تن ال عبا خودت یه نظری به همهی منتظران بکن

و همهی اونهایی رو همکه الان یه فرشته کوچولو توی دلشون دارن و یا در آینده  می خوای بهشون بدی سالم و صالح قرار بده و اون ها را از نعمت داشتن فرزند  صحیح و سالم محروم نکن

ای خدای مهربون

 ای خدای ودود

و ای بخشنده مهربان

دل ما ادم ها به نظر رحمت تو  منتظره

منتظر مون نذار

خدایا بابت همه نعمت ها و عطاهایی که به ما بنده هات کردی خیلی ممنون یادم میاد یه روزهایی می اومدم واینجا به تو شکایت می کردم و ناله و فغان سر م یدادم و من بنده ناشکر فکر نمی کردم به زودی دلم رو به نور دیدم می خوای روشن کنی و یه فرشته بهم بدی که  کم کم داره به تاریخ موعود دیدنش نزدیک می شیم

خدای شاکرم  شاکرم

کمکم کن تا بتونم از عهده نعمتی که یمخ وای بهم بدی بر بیام و ماد رخوبی باشم برای فرزند دلبندم همون وطر که تو خدای خوبی بودی و هستی برای ما بنده هات

خدا کمکم کن

بتونم قدر امانت الهی که می خوای بهم بدی رو بدونم

خدایا فرزنم را صحیح و سالم و صالح در اغوشم قرار ده و طول عمر با عزت نصیبش کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)