منتظر یه فرشته

دفتر یازدهم

1391/12/12 16:36
نویسنده : محدثه
997 بازدید
اشتراک گذاری

دلم خیلی گرفته دوست دارم ضجه بزنم قصد نداشتم دل خواهرم رو اذیت کنم اخه خیلی نارحته 10 ساله بچه دار نمی شه  البته خودش گفته بود اگه بچه ای پیدا بشه من قبول میکنم اما  و من از بهزیستی یکی پیدا کردم و که یه بچه پیدا شده حالا که بهش گفتم  گفت من فقط بچه ی خودم رو می خوام و می گفت هر ازگاهی این زخم کهنه سر بازمی کنه خدایا مرا ببخش که ناراحتش کردم خدایا غلط کردم می دونم الان چه حالیه خدا تو که این قدر بزرگی خودت نصیبش کن  خدایا تو که به حضرت زکریا یحیی دادی و ابراهیم اسحق رو دادی و به حضرت مریم حضرت مسیح رو دادی خدایا تو که قادر و متعال هستی بهش ببخش خدایا خیلی دلم گرفته حلالم کن  کاش اصلا هیچ بچه ای پیدا نمی شد و من دل این خواهرم رو نمی شکوندم و یاد اور لحظه های سختش نمی شدم خدایا حلالم کن و تو ای خدای مهربون دلش رو شاد کن به حق حضرت زهرا (س) خدایا تو دلش رو شاد کن خدایا باور کن اگه به اون وزدتر از من بدی ناراحت نمی شم و ذوق می زنم و سجده شکر به جا می یارم ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 مهربان عالم و هستی

ای منان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)