منتظر یه فرشته

دفتر سیزدهم

1392/2/8 11:04
نویسنده : محدثه
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به  همه دوستای خوبم که تا این موقع  صبر کردند می دونم خیلی منتظر بودید که بهتون خبر بدم اما خب به دلیل یه سری از مسائل نتونستم

 همه از نحسی این عدد حرف می زنند منظورم سیزدهه اما من از خوش یومنی اون حرف یم زنم اون هم به خاطر روز تولد مولام آقا امیرالمومنین(ع) هست خدا رو شکر بالاخره بعد از سالها سالها انتظار انتظار

من  مامان شدم

 و نمی دونم چی بگم

چون هنوز یه حس غریبی  دارم وو از خدای مهربونم که لطف و عنایتش ور شامل حالم کرد ممنون و سپاسگذارم

خدایا شکرت

 شکرت به خاطر همه ی چیز هایی که  بهم عطا کردی

شکرت به خاطر همه داده ها و نداده هات

شکرت

فقط همین رو می تونم بگم

خدایا

هنوز نمی دونم چه عنایتی ور شاملم کردی

 هنوز نمی دونم  نمی دونم شاید

شاید

درکش برای من سخته

 اما

شکرت

 به خاطر همه ی نشونه هایی که بهم دادی

 خدایا خیلی حرف دارم

مدت هاست با خودم کلنجار رفتم تا این مطلب رو بنویسم

 اما یه حسی بهم میگه بنویسم تا فرزندم در آینده تمام احساساتم رو  بفهمه

که در نبودش و در بونش چه حسی داشتم

هرچند که به نظرم

 نوشتن نمی تونه  احساس زیبای مادرانه رو  بیان کنه

دلبندم خوش آمدی

 امیدو ارم مادر خوبی برات باشم

 عزیزکم

خوش آمدی

قربون قد و بالات برم

 ان شاءالله بتونی سرباز امام زمان بشی

 وبتونی خادم به اسلام  باشی

عزیزکم

هنوز باور ندارم که در دل من داری رشد می کنی اما ان شاءالله به سلامتی به دنیا بیای

من که مشتاقانه منتظر قدوم مبارکت هستم

 عزیز دلم

 از الان لحظه شماری می کنم

برای ورودت

 الهی قربونت برم

 الهی به حق اهل بیت خدا دامن همه  دوستداران نی نی  رو سبز کنه

 الهی امین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)